جزئیات و برخی نکات مهم جهت ثبت نام بدون آزمون(مهر و آبان 95)

داوطلبان عزیز برای ثبت نام می بایست به دانشگاه پیام نور کوار مراجعه و با دردست داشتن اصل مدارک مورد نیاز نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

برخی نکات مهم

 *کلیه متقاضیان اعم از داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1395 ثبت نام نموده یا ننموده‌اند  می توانند در این فراخوان ثبت نام نمایند. همچنین داوطلبانی که در کنکور سراسری قبول شده و ثبت نام ننموده اند مجاز به نام نویسی در این دوره می باشند.

 *پذیرش برای نیمسال اول (جاری) می باشد

 *واحد دانشگاهی می بایست با اخذ مدارک لازم (بر اساس دستورالعمل ثبت نام سال 1395) پس از پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ 000/180 ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به درج مشخصات افراد در سیستم ثبت نام الکترونیکی سازمان سنجش اقدام نمایند

 *تاریخ ثبت نام از 26/07/1395 لغایت 24/08/1395 می باشد و قابل تمدید نیست.

 

*هر داوطلب می تواند صرفاً متقاضی یک گروه آزمایشی و یک کدرشته محل باشد

 

کلیه رشته محل های این دوره صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) می باشد.

 

در صورتیکه ظرفیت واحد دانشگاهی در یک رشته محل تکمیل گردید این امکان فراهم می باشد تا در کد رشته محل های سایر مراکز نیز از داوطلبان ثبت نام به عمل آورند.

 

داوطلبانی که تا تاریخ 31/06/1395 مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی خود را اخذ نمایند می توانند برای نیمسال اول 96-95 ثبت نام و انتخاب واحد نمایند و آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ 30/10/1395 موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی می شوند ثبت نام آنها از نیمسال دوم 96-95 امکانپذیر است.

 

برای داوطلبان مشمول مقررات نظام وظیفه که موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی تا تاریخ 31/06/1395شده اند درخواست معافیت تحصیلی می شود و برای مشمولین خدمت وظیفه عمومی که تا تاریخ 30/10/1395 موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی می شوند از تاریخ 01/11/1395 درخواست معافیت شود.

 
 ثبت نام داوطلبان این دوره به صورت مشروط تلقی می شود و لازم است فرم تعهد ثبت نام مشروط توسط داوطلب امضاء و تأئید شود. بدیهی است اطلاعات پذیرفته شدگان پس از کنترل توسط سازمان سنجش آموزش کشور و تأئید نهائی به عنوان پذیرفته شده قطعی تلقی و به مراکز و واحدها اعلام خواهد شد.

پذیرش داوطلبان صرفاً برای مقطع کارشناسی پیوسته می باشد و برای سایر مقاطع امکانپذیر نیست.

 پس از مراجعه و ثبت نام  داوطلب و تحویل اصل مدارک، شماره دانشجویی به دانشجو داده می شود. پس از اخذ شماره دانشجویی نسبت به ثبت نام در سامانه گلستان و آپلود مدارک مطابق دستورالعمل ثبت نام سال 1395 توسط دانشجو با شناسه کاربری «شماره داوطلبی U951» و گذرواژه «کدملی/ شماره شناسنامه/ شماره داوطلبی*» اقدام شود و پس از آن دانشجو با مراجعه به کاربرارشد مرکز خود نسبت به ثبت نام و انتخاب واحد اقدام می نماید.

 با توجه به اینکه ثبت مهمان و مهمان دائم برای نیمسال جاری امکان پذیر نمی باشد دانشجویان لازم است در این نیمسال صرفاً در مرکز قبولی ثبت نام و یا تقاضای مرخصی تحصیلی نمایند. بدیهی است برای نیمسال دوم 96-95 امکان ثبت مهمان و مهمان دائم مطابق مقررات فراهم می باشد. ضمناً امکان حضور در امتحان برای پذیرفته شدگان این دوره در نیمسال جاری بلامانع است.

 کلیه متقاضیان مرد می بایست در زمان ثبت نام، از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند. بنابراین هر یک از داوطلبان بایستی واجد یکی از شرایط مندرج در صفحه 35 دفترچه شماره 1 راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1395 باشند و مدرک مورد نظر را ارائه نمایند

 داوطلبان شرکت کننده اتباع غیر ایرانی باید واجد شرایط مندرج در صفحه 36 دفترچه شماره 1 راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1395 باشند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر